لوازم تزئینی اصفهان

ایده هایی برای بازسازی خانه و آشپزخانه

آیا از آشپزخانه خود خسته شده اید؟ آیا فضای کافی برای آشپزی و پخت و پز ندارید؟ اگر در خانه های قدیمی زندگی میکنید و نیاز به تغییر و تحول دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین راه را برای مشکلاتتان بیابید.

ابتدا ازآشپزخانه شروع میکنیم زیرا آشپزخانه ، قلب هر خانه محسوب میشود. و محلی است که افراد خانواده در آن جمع میشوند. خانوم هر خانه بیشترین وقت خود را در آشپزخانه میگذراند ، پس باید بهترین مکان یک خانه باشد. باید زیبا و جادار باشد. در قدیم آشپزخانه ها بیشتر چوبی و به رنگ تیره بود معمولا دلگیر بودند. بنابراین بسیاری از افراد که در خانه های قدیمی زندگی میکنند به فکر بازسازی منزل خود افتاده اند. ما در این مقاله سعی داریم ایده هایی را مطرح کنیم که تا بتوانید به بهترین نحو، بازسازی آشپزخانه را به اتمام برسانید.

لوازم تزئینی اصفهان

رنگ آمیزی:

قبل از هر چیز باید به تناسب رنگ در آشپزخانه توجه کرد. اگر فضای آشپزخانه کم است سعی کنید از وسایل رنگ روشن و سفید استفاده کنید . اگر هزینه برایتان مهم نیست میتوانید وسایلی مانند یخچال را تعویض کنید و یک یخچال مدرن و متناسب با رنگ جدید آشپزخانه خریداری کنید.

ولی برای بعضی افراد این امکان وجود ندارد که بخواهند هزینه زیادی بکنند و برایشان مقرون به صرفه نیست. با کار های جزئی و با هزینه کم هم میشود آشپزخانه را تغییر داد . مثلا با خرید از فروشگاه لوازم تزیینی منزل میتوانید لوازمی ارزان و شیک خریداری کنید و دکور آشپزخانه را تغییر دهید.

لوازم تزئینی اصفهان

کابینت:

کابینت یکی از مهم ترین اجزا در آشپزخانه می باشد و البته تغییر و تعویض آن هزینه زیادی دارد . اگر برایتان ممکن است کابیت ها را تعویض کرده و از مدل های جدید و جادار مانند کابینت سوپر مارکت دار استفاده کنید و برای اپن از کابینت های جزیره ای استفاده نمایید . اما ما برای کسانی که نمیتوانند این هزینه ها را بکنند هم پیشنهاداتی داریم . مثلا میتوانید از فروشگاه هایی که فروش اینترنتی لوازم تزئینی دارند. کابینت های آماده و متحرک با قیمت مناسب خریداری کنید.

لوازم تزئینی اصفهان

رنگ آمیزی:

برای تغییر و تحول در اتاق خواب میتوانید با رنگ های مخصوص و ابزار مناسب اتاق را رنگ جدید بزنید و یا حتی با استفاده از ترانسفر و دکوپاژ روی دیوار اتاق طرح های زیبا  بکشید و اگر این کار را بلد نیستید به راحتی میتوانید از طریق گالری هنری در اصفهان آموزش ببینید و خودتان اتاقتان را به هر رنگ و طرحی که میخواهید در بیاورید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *