انواع شیشه‌های رنگی

از انواع شیشه‌های رنگی برای تزئین خانه استفاده کنید

استفاده از وسایلی که می‌تواند زیبایی را به دنیای شما بیاورد می‌تواند خیلی ساده باشد مانند انواع شیشه‌های رنگی و با کمترین وسیله‎ها می‌توانید چنان زیبایی و درخشندگی را به خانه خود بیاورید که هر فردی وارد خانه شما می‌شود دیگر دلش نخواهد که برود.
حالا فکر کنید آن کسی که به خانه شما می‌آید پرنده خوشبختی و سعادت باشد، شما می‌توانید با زیبایی و آرامش خانه خود او را پایبند خانه کنید که البته این پرنده نیز به هر جایی نمی‌رود و به جاهایی می‌رود که در آن خانه انرژی‌های مثبتی در جریان باشد.

برای اینکه خانه‌ای زیبا داشته باشید، نیاز دارید تا از وسایل تزئینی در خانه استفاده کنید، استفاده از این وسایل می‌تواند بسیار ساده باشد.
همینطور می‎توانید از فروشگاه‎های مختلف لوازم تزئینی منزل در اصفهان انواع مختلف وسایل دکوری را خریداری کنید.
استفاده از وسایل تزئینی گران در خانه، آن حس آرامشی را که باید به خانه شما بدهد را نمی‌دهد و اگر این وسایل برای چشم و هم چشمی تهیه شده باشد، نه تنها بی اثر است بلکه ممکن است اثر خود را به صورت منفی در زندگی بگذارد.

انواع شیشه‌های رنگی برای تزئین خانه

انواع شیشه‌های رنگی برای تزئین خانه عبارتند از:

  1. جعبه‌های شیشه‌ای
  2. خانه‌های شیشه‌ای برای حیوانات
  3. پنجره‌های رنگی
  4. دکوری‌های شیشه‌ای

در ادامه هر یک از موارد فوق را توضیح خواهیم داد.

جعبه‌های شیشه‌ای

۱. جعبه‌های شیشه‌ای

استفاده از جعبه‌هایی با اشکال و طرح‌های متفاوت می‌تواند برای زیبایی خانه شما بسیار عالی باشد و می‌توان علاوه بر اینکه از این جعبه‌ها برای زیبایی استفاده می‌شود به مصارف دیگر برسد.
فکر کنید که یکی از این جعبه‌های شفاف و بلورین را در اختیار داشته باشید و داخل آن را از گیاهان و گل‌هایی پر کنید که هم معطر هستند و می‌توانید از آن‌ها در مواد غذایی خود استفاده کنید.

قرار دادن چند تکه گل محمدی داخل جعبه‌ها می‌تواند ما را از بوی خوش آن‎ها مستفیض کند و اینکه می‌توان این جعبه‌ها را در آشپزخانه، روی پیشخوان، میز ناهارخوری و روی هر جایی که فکر می‌کنید که مناسب است قرار دهید.
در این صورت می‌توانید از گل‌های محمدی موجود در آن نیز استفاده کنید.

۲. خانه‌های شیشه‌ای برای حیوانات

اگر به حیوانات خانگی علاقه دارید و می‌خواهید که آن‌ها را در خانه داشته باشید، به نظر می‌رسد تهیه و ترتیب دادن جایی که بتوانند در آن آسوده باشند، می‌تواند بسیار عالی باشد.
پیشنهادی که برای شما داریم این است که با استفاده از انواع شیشه‌های رنگی بتوانید خانه‌ای را برای حیوان مورد علاقه خود ایجاد کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

پنجره‌های رنگی

یکی از کاربرد‌های وسیع خانه‌هایی که برای حیوانات می‌توانید بسازید استفاده از آکواریوم‌های شیشه‌ای است که می‌توانید ماهی‌های زیبا و رنگی خود را در آن بریزید و از رهایی آنان در آب، احساسات خود را بهبود ببخشید.
با توجه به این مورد که می‌توان از این وسایل برای اتاق خواب استفاده کرد، می‌توان مقداری نورپردازی را روی آن انجام داده و آن را زیباتر کنید.

با گذراندن دوره‎های آموزش ویترای در اصفهان و سایر شهرها، می‎توانید انواع شیشه‌های رنگی را با هنر خود زیباتر کنید.

۳. پنجره‌های رنگی

اگر به خانه‌های قدیمی رفته باشید و در هنگام ظهر باشد تلالو نور خورشید را می‌بینید که رنگ روی کف و سقف خانه می‌پاشد.
در این حالت آیا دوست ندارید که یکی از این پنجره‌ها را در خانه خود داشته باشید؟
برای اینکه بتوانید یکی از این پنجره‌ها را داشته باشید، می‌توانید به شیشه‌بری‌ها مراجعه کنید و پنجره‌های موردنظر خود را سفارش دهید.

استفاده از این پنجره‌ها می‌تواند هر انسان زیبا پسندی را به خود خیره کند.
حتما پنجره‎های رنگی را در برخی از فیلم‌های تاریخی دیده‌اید که در آن خانه‌ای وجود دارد و مادربزرگ این خانه در حال آب دادن به شمعدانی‌های روی ایوان باشد و چادری به کمر بسته باشد، از طرفی نور هم به داخل خانه رفته باشد و رنگ‌های زیبایی را در خانه پخش کرده باشد.

دکورهای شیشه‌ای

۴. دکوری‌های شیشه‌ای

استفاده از وسایل فانتزی در این زمانه طرفداران زیادی پیدا کرده است که با استفاده از وسایلی ساده می‌توانید این‌ها را برای خود درست کنید.
مثلا برای کتابخانه خود می‌توانید عینکی را درست کنید که دارای شیشه‌ای گرد و رنگی است و جنبه تزئینی دارد.
این نوع از عینک‌ها را می‌توانید روی یکی از کتاب‌های کتابخانه قرار دهید.
از این وسیله می‌توانید برای عکاسی‌های زیبا استفاده کنید.

در حالتی دیگر می‌توانید از شیشه‌هایی که به شکل هرم هستند در دکور خانه استفاده کنید و از کنار هم قرار دادن آن‎ها، یک وسیله تزئینی زیبا برای خانه خود بسازید.
حتی می‌توانید این هرم‌ها را بزرگ‌تر کنید و گیاه مورد علاقه خود را داخل آن قرار دهید.
از انواع شیشه‌های رنگی می‌توانید استفاده‌های دیگری کنید. حتی می‌توانید از انواع شیشه‌های رنگی برای پخش نور شمع استفاده کنید.

تزیین دکور با شیشه

می توانید انواع شیشه‌های رنگی را به صورت دوجداره مورد استفاده قرار داده و در بین آن گیاه یا پروانه‌ای که خشک شده است را قرار دهید تا بتوانید قاب عکس زیبایی را برای تزئین خانه خود استفاده کنید.

استفاده از طبقه‌هایی که از شیشه هستند می‌تواند برای زیبایی خانه شما نیز مناسب باشد.
حتی می‌توانید روی این طبقه‌های شیشه‌ای لوازمی را که نیاز دارید قرار دهید.
به نظر می‌رسد اگر می‌خواهید روی این شلف‌ها وسیله‌ای تزئینی قرار دهید، از تقابل فلز و شیشه استفاده کنید و زیبایی این قفسه‌ها را دو چندان کنید.

روی این شلف‌ها می‌توانید گلدان‌های شیشه‌ای و کنفی قرار دهید و برای گل‌های خود جای مناسبی را ایجاد کنید.
البته بهتر است گلدان‌هایی قرار داده شود که سبک هستند و شیشه را نمی‌شکانند.

دستگیره‌های رویایی که در فیلم‌های تخیلی دیده‎ایم، می‌تواند به واقعیت تبدیل شود و به خانه جلای خاصی را بدهد.
این نوع استفاده از انواع شیشه‌های رنگی می‌تواند برای ورودی در خانه بسیار مناسب باشد.

البته در استفاده از تمام وسایل تزئینی شیشه‌ای بهتر است این نکته را بدانید که برای حفظ زیبایی این وسایل نیاز است تا به صورت روزانه آن‌ها را تمیز کنیم و در این صورت است که جلای این‌ها حفظ شده و می‌تواند انعکاس نور و خوشبختی در خانه باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *