ویژگی سینه ریز دست ساز

ویژگی سینه ریز دست ساز چیست؟

بهترین محل برای قرار دادن سینه ریز بر روی سینه، بین گلو و ترقوه است. برخی از سینه ریز‌ها به صورت دستی تولید می‌شوند. اما برخی دیگر از آن‌ها، به کمک دستگاه ایجاد می‌شوند.

با این حال، ساخت و شکل ظاهری برای سینه ریز، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که اصول ساخت سینه ریز را اساتید در دوره‌های آموزش ساخت زیورآلات در اصفهان به صورت کامل توضیح می‌دهند. افرادی که تمایل به بهره‌مندی از سینه ریز دارند باید بتوانند در انتخاب خود، دقت زیادی در میزان دوام و ماندگاری آن را در نظر داشته باشند. برای به کار بردن سینه ریز برای بانوان و آقایان، باید خصوصیات و ویژگی‌های خاص هر یک را مدنظر قرار داد. این محل، زیبایی و چشم گیری بی نقصی را برای افرادی که از سینه ریز استفاده می‌کنند به وجود می‌آورد.

البته بسیاری از بانوان می‌توانند برای بالا بردن زیبایی از سلیقه خود برای تغییر حالت دادن به طول زنجیر استفاده می‌کنند. کم و زیاد کردن زنجیر برای سینه ریز، بستگی به نوع سلیقه افراد در کوتاه و بلند بودن آن دارد. هر چند که بانوان می‌توانند به کمک سلیقه خود تغییراتی را اعمال نمایند.

ویژگی سینه ریز دست ساز و تنوع آن

با توجه به این که بسیاری از بانوان علاقه مند به سینه ریز می‌باشند؛ بخش عظیمی از آقایان نیز این روز‌ها به سینه ریز علاقه زیادی پیدا کرده‌اند. بنابراین زنانه و یا مردانه بودن سینه ریز، دو فاکتور جدا کننده برای ساخت زیورآلات است.

سینه ریز سنگی در گردن یک دختر

ویژگی سینه ریز دست ساز زنانه و اندازه آن

از ویژگی سینه ریز دست ساز در رابطه با اندازه آن است. برای ساخت سینه ریز دست ساز زنانه، ابتدا باید قسمت انداخته شدن آن بر روی سینه را مدنظر قرار داد. در این مرحله، تمایل بانوان از قرارگیری سینه ریز نیز باید مشخص شود.

البته برای تمامی مدل‌های ایجاد شده در ساخت سینه ریز، چنین حالتی در کم و زیاد کردن اندازه سینه ریز وجود ندارد. به طور مثال، برای سینه ریز‌هایی که در آن‌ها از مروارید استفاده شده است میزان بلند بودن بیش از اندازه آن مطلوب نیست. به همین دلیل، بهره بردن از سینه ریز مرواریدی، باید دارای اندازه استاندارد باشد. البته با اندازه بلند آن، باید آن را با پیچیدن چند دور بر روی گردن، اندازه آن را کوتاه‌تر کرد.

ویژگی سینه ریز دست ساز برای آقایان

از نکات جالب توجه برای آقایان، بهره بردن سینه ریز برای آن‌ها است. سینه ریز برای آقایان، بیشتر به شکل یک گردنبند و یا زنجیر است. بسیاری از آقایان برای بهره بردن از زیورآلاتی از این دست، بیشتر از زنجیر‌ها استفاده می‌کنند.

زنجیر، شکل بهتر و ایده آل‌تری را برای آقایان به وجود می‌آورد. برای بسیاری از آقایان برای بهره‌مندی از زنجیر برای خود، اندازه آن است. اندازه زنجیر کاربردی برای آقایان، باید با اندازه و طول بلند‌تری باشد. نکته قابل توجه دیگر برای بانوان وزن گردنبند است. داشتن وزن سنگین برای گردنبند آقایان، به هیچ عنوان مناسب نیست. البته بانوان تحمل پذیری بالایی را برای سینه ریز‌های سنگین دارند.

ویژگی سینه ریز دست ساز و ساختار بدن و گردن

هر فرد دارای ساختار متفاوتی از نظر فرم بدن و گردن خود می‌باشد. این امر برای آقایان و بانوان ساختار یکدستی ندارد. بانوان از نظر ترکیب بدنی بسیار ظریف‌تر از آقایان می‌باشند. یکی از عامل‌های چالش برانگیز، برای بانوان، اندازه گردن آن‌ها است.

حتی پوشیدن لباس‌هایی که در آن‌ها از یقه‌های خاص استفاده شده است این یقه‌ها اندازه متفاوتی را برای فرم سینه ریز به وجود می‌آورد. البته به کمک سینه ریز‌های دست ساز، به سادگی می‌توان حالت استاندارد از فرم گردن و بدن را به سازنده آن ابلاغ کرد. سفارشی شدن ساخت سینه ریز و زیورآلات، تاثیر بسیار زیادی بر روی تولید آن دارد.

سینه ریز با سنگ آبی

برای بانوانی که دارای سینه پهن می‌باشند؛ استفاده از ویژگی سینه ریز دست ساز و  کوچک مناسب است. استفاده از سینه ریز‌هایی که اندازه بزرگ‌تری دارند گزینه مناسب و استاندارد برای سینه پهن نمی‌باشند. کشیده بودن گردن و یا کوتاه بودن آن، بر روی ساختار سینه ریز تاثیر بسیار زیادی دارد.

گردن با ساختار بلند و کشیده، نیاز به یک سینه ریز با اندازه کوتاه دارد. اما برای گردن‌های کوتاه‌تر، بهره بردن از سینه ریز دست ساز، با اندازه بلند‌تر توصیه می‌شود. در هر صورت، باید نسبت به بهره‌مندی از سینه ریز و ایجاد زیبایی آن بر روی گردن و سینه را در نظر داشت. گردن و سینه، دو قسمت مهم بدن برای نمایش دادن سینه ریز استفاده شده است.

فرم بدن تاثیر زیادی بر روی زیبایی ایجاد شده در سینه ریز دارد. فرم‌های بدن شامل موارد زیر است:

  • فرم بدن به شکل گلابی شکل
  • استایل ورزشی
  • فرم بدن به شکل مثلث معکوس

در رابطه با فرم بدن به شکل گلابی شکل، باید گفت که بدن افراد در قسمت بالا تنه کوچک و پایین تنه آن‌ها بزرگ است. بنابراین به کار بردن سینه ریز و گردنبند مناسب برای بدن باید دارای شانه‌های بزرگ باشید. در بیشتر موارد از سینه ریز‌های شصت سانتی برای این گونه از افراد استفاده می‌شود.

استایل ورزشکارانه برای انتخاب سینه ریز دست ساز

از فرم‌های دیگر بدن، استایل ورزشکارانه است. این افراد، هر نوع سینه ریزی را می‌توانند استفاده نمایند. بسیاری از ورزشکاران فرم بدنی استانداردی دارند. بهره بردن از سینه ریز‌هایی با اندازه بلند، بدن آن‌ها را بلند‌تر و کشیده نشان می‌دهد.

افرادی که دارای شانه‌های گسترده و همین طور دارای پایین تنه‌ای لاغر می‌باشند در این فرم بدنی قرار داده می‌شوند. بنابراین افراد برای به دست آوردن گردنبند مناسب خود با ساختار مثلث معکوس، باید شانه‌های وسیع‌تر و پایین تنه لاغر‌تری داشته باشند. این افراد، باید به دنبال سینه ریز‌های دست ساز با اندازه بلند بروند. به کار بردن سینه ریز با اندازه بلند برای این نوع ساختار بدنی، منجر به برجسته نمایش دادن بدن افراد می‌شود.

البته فرم صورت، جدای فرم بدن، تاثیر زیادی بر روی انتخاب زیورآلات دارد. از این جهت، بهره بردن از زیورآلات و ویژگی آن‌ها برای سینه ریز، از اهمیت بالایی برخوردار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *