انواع مدل گوشواره جذاب

معرفی انواع مدل گوشواره جذاب

انواع مدل گوشواره جذاب به عنوان یک وسیله تزئینی، برای افزایش روحیه و طراوت بانوان مفید است. البته در گذشته‌های بسیار دور، استفاده از گوشواره سبک و حالت این روز‌ها را نداشت.

به کار بردن انواع گوشواره به عنوان یک وسیله نمادین یا وسیله‌ای برای معرفی یک موضوع است. اما این روز‌ها، به کار بردن گوشواره در داخل گوش، تنها برای بانوان جنبه تزئینی داشته و زیبایی بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

در هر صورت، به کار بردن گوشواره برای برخی از سازمان‌های خاص، به عنوان نماد نیز استفاده می‌شود. بنابراین این روز‌ها، گوشواره جنبه تزئینی خود را بیشتر از موارد دیگر، حفظ کرده است.

غالبأ بیشتر بانوان، به دنبال گوشواره‌هایی با ساختار جذاب و ایده آل می‌باشند. بنابراین به دنبال ساخت‌های خاص و همین طور بهره بردن از سنگ‌های تزئینی و زیبا در گوشواره می‌باشند. گوشواره‌هایی که در آن‌ها از وسایل تزئینی بیشتر استفاده شده، کاربرد بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. با معرفی گوشواره ایده آل بهترین انتخاب را داشته باشید.

گوشواره گل دار لاله گوش

انواع مدل گوشواره جذاب

انواع مدل گوشواره جذاب عبارت است از:

  1. گوشواره اهرم دار
  2. گوشواره قلوه‌ای
  3. گوشواره نخی
  4. گوشواره فشرده

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

۱. گوشواره اهرم دار

از مدل‌های زیبا و مطلوب، در میان انواع گوشواره‌ها که در بازار وجود دارد؛ از نوع اهرم دار آن است. در بین کشور‌های اروپایی، گوشواره اهرم دار، محبوبیت و علاقه مندی بالایی را به خود اختصاص داده است.

البته بیشترین میزان محبوبیت و علاقه مندی افراد به ساختار گوشواره، میزان دوام و مقاومت آن‌ها است. گوشواره اهرم دار از نظر استحکام، بسیار ایده آل و همین طور ایمنی بالایی را در ساختار خود دارد.

البته فلزات مهم و قیمتی در ساخت این نوع از گوشواره به کار می‌رود. طلا و نقره از جمله فلزات کاربردی برای ساختار گوشواره اهرم دار است. البته اهرم در قسمت پشت گوشواره ایجاد می‌شود که این حالت از گم شدن گوشواره به شدت می‌کاهد.

ساخت گوشواره اهرم دار چگونه است؟

این گوشواره، طوری ساخته و پرداخته شده است که هیچ احساس ناراحتی و اذیت کنندگی را در افراد به وجود نمی‌آورد. به همین دلیل، به سادگی بر روی گوش می‌ایستد و راحتی بی نظیر و ایده آلی را برای افراد استفاده کننده از آن به وجود می‌آورد.

البته سبک‌های متفاوتی نیز برای این نوع از گوشواره وجود دارد. برخی از این نوع گوشواره‌ها، در ساختار خود دارای آویز‌های اضافی می‌باشند. آویز‌های اضافی به همراه سنگ‌های کوچک ایجاد شده، شکل و ساختار زیبایی را برای گوشواره به وجود می‌آورد.
گوشواره اهرمی، در ساختار خود دارای یک حلقه برای آویزان کردن آن دارد.

البته از میخ‌هایی نیز برای اضافه کردن مروارید و یا سنگ‌های دیگر که اندازه کوچکی دارند استفاده شده است. بهره بردن از سنگ‌های قیمتی به شکل تراش خورده بر روی گوشواره و قرارگاه‌های آن‌ها وجود دارد.

۲. گوشواره قلوه‌ای

از مدل‌های دیگر برای ساختار گوشواره، بهره بردن از مدل گوشواره قلوه‌ای است. این مدل از گوشواره، به دلیل دارا بودن ساختار امن و راحت آن‌ها، از یک ضخامت خاص نیز برخوردار می‌باشند. البته قیمت بالایی برای این نوع از گوشواره وجود دارد.
یکی از قیمتی‌ترین نوع گوشواره که در آن‌ها سنگ و وسایل تزئینی خاص و استاندارد به کار رفته است؛ گوشواره به سبک قلوه‌ای است.

گوشواره قرمز

۳. گوشواره نخی

از مدل‌های معروف و بسیار دیدنی و قابل توجه بانوان، گوشواره نخی است. این گوشواره، با اسامی دیگری نیز شناخته می‌شوند. تعداد زیادی از این نوع مدل گوشواره در سال‌های ۲۰۰۰ تولید شد.

ساختار این گوشواره به چه صورت است؟

این مدل از زیورآلات برای گوش، از یک پشتی با اندازه کوچک ایجاد شده است. البته به ساختار آن زنجیر نیز اضافه شده است. زنجیر استفاده شده در ساختار گوشواره، از قسمت داخلی گوش عبور می‌کند. قسمت پشت گوشواره، مانند یک سوزن عملکرد خود را نشان می‌دهد.

سوزن ایجاد شده برای ساختار گوشواره، منجر به این که زنجیر را از قسمت سوراخ گوش به عقب ببریم. برای تولید کردن این نوع از گوشواره، از فلزات متنوعی استفاده می‌شود.

البته زنجیر‌های زیبا و خاصی نیز در کنار آن قرار داده می‌شود که به صورت تزئینی برای ساختار گوشواره می‌باشند. این نوع از گوشواره‌ها، امکان این که از زنجیره‌های بسیار بلندی به شکل تزئینی داشته باشند بسیار زیاد است.
برای افرادی که علاقه مند به تکان خوردن زنجیر‌های گوشواره یا حرکت آن در گوش خود می‌باشند بهره بردن از گوشواره زنجیر دار به آن‌ها توصیه می‌شود.

وجود حلقه در این گوشواره، منجر به متصل کردن آویز به ساختار آن می‌شود. برخی دیگر از گوشواره‌ها دارای میله و یک جایگاه خاص به خود می‌باشند که به آن‌ها مهره و مروارید نیز اضافه می‌شود.
ساختار متفاوتی از گوشواره وجود دارد که به صورت مارپیچ یا لوزی است.

۴. گوشواره فشرده

یکی از محبوب‌ترین نوع گوشواره از مدل کلیپسی، گوشواره فشرده است. این نوع از گوشواره در لاله گوش قرار می‌گیرد. در قسمت بالایی آن از یک لوله استفاده شده است که این لولا امکان باز و بسته شدن آن را فراهم می‌آورد. از سنگ‌های تزئینی بر روی ساختار این گوشواره استفاده می‌شود.

ساختار این نوع از گوشواره، برای راحت‌تر شدن استفاده از آن طراحی شده است. برخی از گوشواره‌ها، در زمان‌های طولانی، با گرده خوردن به تار‌های مو منجر به ایجاد حالت ناخوشایندی می‌شوند.

اما بهره بردن از گوشواره فشرده‌ای، به دلیل این که ساختار کوچک‌تری را به خود اختصاص داده است؛ در طول شب و مراسم‌های طولانی، مناسب است. مدل‌های متنوع و مرسومی که برای این مدل از گوشواره در نظر گرفته شده است از نوع پیچی، حلقه‌ای با ساختار کوچک است.

بنابراین مدل گوشواره‌های جذاب و خاص برای افراد، بسیار مهم است. این روز‌ها، دیگر افراد به دنبال گوشواره‌هایی با ساختار متفاوت و زیبا می‌باشند.

تنوع پذیری افراد در جامعه امروز، به شدت افزایش یافته است. به همین دلیل، یکنواخت بودن در ساختار وسایل تزئینی و همین طور گوشواره، استفاده از آن‌ها را کاهش می‌دهد و منجر به خرید و عدم سود آوری برای تولید کنندگان آن‌ها می‌شود. گوشواره جذاب و ایده آل، فاکتور خوبی برای افزایش زیبایی در بانوان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *