استفاده از چوب

با استفاده از چوب، طبیعت را به خانه خود بیاورید

راه رفتن در کلبه‌ای که دارای کف چوبی است، می‌تواند حس خوبی را به انسان بدهد.
برای اینکه حس خوب چوب را درک کنید، می‌خواهیم شما را با خود به سفر ببریم، سفری که در آن به روستایی می‌رسید که بی شک مردمان خوبی دارد و این روستا می‌تواند برای شما مأمنی امن باشد.

هوا بسیار سرد است اما نوری که از روزنه خانه‌های روستا به بیرون می‌آید، نشان‌دهنده این است که گرمایی در این خانه‌ها وجود دارد و افرادی را دور خود جمع کرده است.

یکی از خانه‌ها را انتخاب کرده و برای فرار از سرمای سوزناک و بورانی که وجود دارد، می‌خواهید به این خانه بروید.
دست دست می‌کنید و در آخر زنگ خانه را می‌زنید.
پیرزنی در را باز کرده و یک لحظه گرما صورت شما را نوازش می‌کند و گونه‌های یخ زده شما را گرم می‌کند.
بوی سوپی که پیرزن برای شام شب پخته است شما را مدهوش کرده و تازه متوجه گشنگی خود می‌شوید.

تزیین خانه با چوب

علاوه بر اینکه گرما صورت شما را نوازش می‌کند، در اثر خجالت احساس گرما می‌کنید و نمی‌دانید چگونه خود را برای هم نشینی در آن خانه گرم، دعوت کنید.
اما به یکباره پیرزن مهربان خودش دستتان را می‌گیرد و به داخل خانه دعوت می‌کند که شما از این پیشنهاد خوشحال شده و در لحظه دعوت او را می‌پذیرید.
وارد خانه که می‌شوید صدای جیر جیری که در اثر راه رفتن روی کف خانه به گوشتان می‌رسد، شما را آرام‌تر می‌کند.
صاحبخانه شما را به زیر کرسی قدیمی که با ذغال گرم شده است، دعوت می‌کند.
با کمال میل زیر کرسی می‌روید تا یخ‌های وجودتان را آب کنید.

همچنان که دارید گرم می‌شوید به اطراف این خانه نگاه کرده و وجود وسایل تزئینی که در اطراف خانه وجود دارد توجه شما را جلب می‌کند.
معلوم است پیرزن صاحبخانه هم هنرمند است و از تمام مواد و وسایلی که در اطراف دارد استفاده کرده است تا خانه خود را زیبا‌تر کند.

برخلاف تصور شما که فکر می‌کردید وارد خانه‌ای می‌شوید که افراد زیادی در آن خانه حضور دارند، متوجه می‌شوید تنها کسی که در این خانه زندگی می‌کند پیرزنی تنها است که بعد از مرگ همسرش تنها‌تر شده است و او از خدا شما را طلب کرده تا بتوانید از تنهایی نجاتش دهید.

هنر چوب در دکوراسیون خانه

انگار می‌دانسته که مهمان دارد اما چیزی که نمی‌دانسته تعداد مهمان‌ها و حجم معده آن‌ها است.
زیرا برای ۵ نفر سوپ پخته است و علی رغم میل باطنی مقدار زیادی سوپ را در کاسه سفالی می‌ریزد و به شما تعارف می‌کند.

کاسه را که نگاه می‌کنید یاد یکی از کاسه‌هایی می‌افتید که در مغازه لوازم تزئیناتی آن را دیده بودید و به آن علاقه‌مند شده بودید. بعد از اینکه می‌پرسید متوجه می‌شوید این کاسه را خودش درست کرده و خودش آن را رنگ زده و برای مهمانان خاصش این کاسه را استفاده می‌کند.

حس می‌کنید که دیگر نمی‌توانید و بوی سوپ داخل کاسه به شما می‌گوید من خیلی خوشمزه هستم هرچه زودتر مرا بخور. قاشق خود را در سوپ می‌زنید و یک قاشق از آن برمی‎دارید، بخاری که از آن بلند می‌شود به شما این هشدار را می‌دهد که کمی باید صبر کنید تا سرد شود، اما توجهی نمی‌کنید و آن را به دهان می‌برید. از شدت داغ بودن اشک در چشمانتان حلقه می‌زند. پیرزن با لبخندی خوشحالی خود را نشان می‌دهد از اینکه از سوپ خوشتان آمده است، یادش می‌افتد که نان نیاورده تا با سوپ بخورید. نانی که صبح در تنور پخته است را از پارچه سفره‌ای که آن هم برای شما جزء وسایل تزئینی است را بیرون می‌آورد و روی ذغال‌های زیر کرسی می‌گیرد تا گرم شود.

نان را در سینی قرار داده و یک کاسه سوپ برای خودش می‌ریزد و با لبخندی کنار شما می‌نشیند و نان را سمت شما می‌گذارد و کاسه سوپ خودش را سمت خودش.
بسم الله می‌گوید و با نگاه به شما نیز تعارف می‌کند که سوپتان را بخورید.

دکوری زیبا با چوب

دیگر سوپ مقداری سرد شده است و برای خوردن آماده است و می‌توانید آن را بدون ترس از سوختن میل کنید.
اولین قاشق را که در دهان می‌گذارید یاد بهترین سوپی می‌افتید که به عنوان پیش غذا در یکی از رستوران‌های باکلاس شهر خورده‎اید.

با اینکه اندازه سه نفر برای شما سوپ کشیده است اما همه آن را تمام می‌کنید و از پیرزن مهربان بابت سوپ و زیبایی که در خانه بابت وسایل تزئینی وجود دارد تشکر می‌کنید.
برای اینکه تشکر کنید دستان او را می‌گیرید و بین دستان خود قرار می‌دهید و آن را نوازش می‌کنید و با لبخندی از او تشکر می‌کنید.

چیزی که در این خانه توجه شما را به خودش جلب می‌کند، استفاده از وسایل تزئینی در خانه است که می‌توانید به راحتی آن‌ها را از بازار تهیه کنید.
حتی می‌توانید برای خرید آن‌ها بازار نرفته و در خانه در وبسایت‌ها به دنبال وسایل تزئینی خانه باشید و به راحتی آن‌ها را به دست بیاورید.

وسایل تزئینی در خانه می‌تواند جلوه‌ای زیبا به خانه شما بدهد.
مثلا می‎توانید از انواع شیشه‌های رنگی برای تزئین خانه استفاده کنید.
زیرا می‌توانید با استفاده مناسب از این وسیله‌ها محیط خانه را برای خود آرامش بخش کنید.

خانه‌ای زیبا با تزیین چوب

در این بین وسایل تزئینی چوبی طرفداران زیادی دارند که می‌توانند علاوه بر این که جریان زندگی را در خانه به گردش در بیاورند، توانایی این را دارند که محیط را برای شما شاعرانه و خاص کنند.
زیرا روح ما با طبیعت عجین شده است و استفاده از چوب نمادی از این طبیعت است.

در برخی از بیماران روحی استفاده از وسایلی که می‌تواند آن‌ها را به یاد طبیعت بیندازد در بهبود یافتن حال روحی آن‌ها کمک می‌کند. با استفاده از چوب می‌توانید طرح‌های خلاقانه‌ای را پدید بیاورید که به زیبایی محیط زندگی شما کمک می‌کند.

ترکیب چوب با آینه می‌تواند زیبایی استفاده از وسایل تزئینی چوبی را بیشتر کند.
در دوره‌های آموزش ویترای در اصفهان تمامی مراحل کار با شیشه را به شما آموزش می‎دهند.
می‌توانید با استفاده از چوب برای خودتان خانه‌ای را رقم بزنید که دور تا دور آن را وسایلی فرا گرفته است که با نگاه کردن به آن‌ها می‌توانید احساس خوبی را داشته باشید.

شما می‌توانید از وسایل چوبی برای سلامتی خود استفاده کنید، می‌توانید از شانه‌های چوبی موجود استفاده کرده و به این صورت سلامت موی خود را تضمین کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *