لوازم تزئینی

لوازم تزئینی خود را منطبق با دکوراسیون منزل انتخاب کنید

امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌توانیم به این نکته دست پیدا کنیم که بسیاری از مردم توانستند با سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند و با سلیقه و متدهای زندگی آن‌ها نیز آشنا شوند.
به همین دلیل تمامی مردم دنیا سلیقه‌های متفاوت با هزاران سال پیش پیدا کردند؛ چرا که آن‌ها با حجم اطلاعات زیادی مواجه هستند و می‌توانند بسیاری از زندگی‌های متفاوت را مشاهده نمایند.
در واقع باید اینگونه بگوییم که به دلیل حجم بالای اطلاعات و پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی، سلیقه مردم نیز با آن سرعت تغییر می‌کند به همین دلیل است که مردم بیشتر دوست دارند لوازم تزئینی منازل خود را در عرض زمان کمی تغییر دهند تا بتوانند با متد روز پیش بروند به همین دلیل هم هست که ما دیگر نمی‌توانیم آثاری را که هنرمندان در طی این چند هزار سال تمدن و تاریخ ایرانی به کار بردند را امروزه به مردم ارائه دهیم و انتظار داشته باشیم آن‌ها نیز استقبال کنند.

انتخاب دکوراسیون منزلچرا که ما باید بر اساس سلیقه و تغییراتی که در هر زمان اتفاق می‌افتد پیش برویم.
در همین چند سال پیش مردم حتی به این مسئله فکر هم نمی‌کردند که زمانی برسد که هر سال خانواده‌‌‌هایی تمام وسایل زندگی خود را تغییر دهند و یا دیگر وسیله‌ای را که همین چند ماه پیش تهیه کردند، دوست نداشته باشند به دنبال تغییر آن باشند.
شاید در آن زمان دور از ذهن به نظر می‌رسید اما امروزه به همین شکل شده است.
بیشتر مردم این مسئله را تایید می‌کنند که نمی‌توانند سلیقه خود را یکسان نگه دارند آن هم تنها به این دلیل است که امروز مردم در مواجهه با بسیاری از اطلاعات و فناوری‌های پیشرفته هستند.
اما باید اینگونه بگوییم که ما نمی‌توانیم این تکنولوژی‌ها را از مردم بگیریم، به همین دلیل هم است که باید فکری دیگر برای از بین رفتن هنر و هنرمند ایرانی داشته باشیم.
یکی از کار‌‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم این است که باید هنر‌‌هایی را که مربوط به هزاران سال پیش است را مطابق با سلیقه و ذائقه امروزی تغییر دهیم و بتوانیم به طور جدی در هنرهای ایرانی تغییری به وجود بیاوریم.
اما واقعیت این است که ما هنوز نتوانستیم آن چنان هنرهای پیشین خود را درست کنیم تا مردم از آن‌ها استفاده کنند.

دکور شیک

اما امروزه برخی از هنرمندان ایرانی خوش ذوق به این فکر افتادند که با توجه به تغییر سلیقه مردم، از هنرهایی استفاده کنند که بتوانیم هنر را در منازل آن‌ها نیز به کار ببریم.
برای مثال، آموزش ویترای در اصفهان طبق جدیدترین تکنیک‌ها برگزار می‌شود تا با سلیقه‌‎ی امروزی اغلب افراد تطابق داشته باشد. اگر دقت کرده باشید این را می‌بینید که امروزه لوازم تزئینی پر است از هنر‌های عجیب و غریبی که هیچ سنخیتی با فرهنگ و آداب و رسوم و سلیقه و ذائقه ایرانی ندارند.
اما مردم به دلیل نبود امکاناتی که بتوانند لوازم تزئینی منازل خود را تغییر دهند و آن را زیباتر از گذشته کنند از این لوازم تزئینی استفاده می‌کنند.
بهتر است، این را به خاطر داشته باشیم که لوازم تزئینی در منزل ما می‌تواند روحیات، خلق و خو و حس و حال منزل ما را تعیین کند.
همچنین می‎توانید از انواع شیشه‌های رنگی برای تزئین خانه استفاده کنید.
پس بهتر است از لوازم تزئینی استفاده کنیم که کاملا مطابق با سلیقه شما و خانواده ما باشد.
امروزه بسیاری از هنرمندان به این نتیجه رسیده‌اند که باید آثاری را که تولید می‌کردند، امروزه با توجه به سلیقه‌ی مردم و ذائقه‌ای که ممکن است کمی تغییر کرده باشد را تغییر دهند و آن را متفاوت کنند.
کافیست شما سرچی در اینترنت داشته باشید تا بسیاری از این آثار را مشاهده نمایید بسیار بیشتر از قبل مطابق با سلیقه مردم شده است لوازم تزئینی منزل شما باید مطابق سلیقه‌های امروزی باشد و هم مطابق با ذائقه ایرانی شما بنابراین بهتر است در خرید آن بسیار دقت نمایید تا ضمن روح بخشی به خانه‌های خود از هنر ایرانی نیز حمایت کنید.

لوازم تزئینی خانهاین مسئله تزئینی می‌تواند شامل بسیاری از چیز‌‌هایی رویتن زندگی شما مانند سطل‌ها نیز بشود شما می‌توانید با کمی تفکر و کمک گرفتن از کسانی که می‌تواند شما را در امر دکوراسیون منزلتان یاری کنند یک وسایل تزئینی زیبا را تهیه نمایید.
برای خرید وسایل تزئینی منزل در اصفهان به تطابق وسایل با رنگ و دکوراسیون منزل توجه کنید.

به طور مثال اگر شما طوطی رنگارنگ پر از رنگ‌های گرم را انتخاب کردید بهتر است تمام آن‌ها را مکمل یکدیگر قرار دهید، نه متضاد آن، در این رابطه می‌توانید از فروشندگان هنرمندانی که این وسایلتزئینی را خلق کردند نیز کمک بگیرید تا بتوانید دکوراسیون زیبایی را برای خود در منزل‌تان ایجاد نمایید.

هنرمندان ایرانی همیشه در میان هنرمندان جهان نام آور و پیشرو بوده‌اند. چرا که این هنر و هنرمندی در ذات ایرانیان است و این هنرمندی‌ها تنها به چند سده اخیر بسنده نمی‌کند، بلکه ما آثاری را از هزاران سال پیش در دسترس داریم که نشان دهنده آن است که ایرانیان توانستند مرزهای هنرمندی را بپیمایند و جزء هنرمندترین مردم در سطح جهان شوند.
این مساله نشان‎دهنده‌ی اهمیت هنر و هنرهای دستی در بین ایرانیان است.
به همین دلیل هم است که ما باید از این هنر و هنرمندی آن که امروزه توانستند خود را به کار بگیرند و با تمام محدودیت‌‌‌هایی که وجود دارد به آن مسئله بپردازند حمایت کنیم چرا که ما می‌توانیم با نشان دادن آثار هنری خود به جهانیان این را ثابت کنیم که ما هنری چند هزار ساله داریم و سراسر تمدن ما پر از هنر و هنرمندی در روحیه لطیف و هنر دوستی بوده است.

دکور ساده و شیکبه همین دلیل هم حمایت از هنرمندان می‌تواند باعث رونق و کار آن‌ها شود و ما بتوانیم در عرض چندین سال بسیاری از این آثار ایرانی را به سراسر جهان صادر کنیم و آن‌ها را از هنر دست ایرانیان با خبر سازیم.
حتما تا کنون بسیاری از توریست‌ها را دیده‌اید که در بدو ورودشان به این کشور با هنر‌هایی روبرو می‌شوند، که شاید برای شما بسیار عادی باشد اما برای آن‌ها می‌تواند یک شگفتی بزرگ به حساب بیاید و به همین دلیل آثاری را برای تزئنیدر منازل خود استفاده می‌کنند و بسیاری از آن‌ها را خریداری می‌کنند.
ما با حمایت از هنرمندان می‌توانیم بسیاری از درآمدهای کشوری خود را بالا ببریم اما، تمام این‌ها ملزم به این است که بتوانیم این هنرمندان را حمایت کنیم و ذوق و هنر آن‌ها را افزایش دهیم تا بتوانیم درآمد خوبی از این آثار هنری داشته باشیم.

شیشه‎های

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *